Wednesday 8 February 2012

Bersama KAMU


Bersama,,
aku mula kenal kamu
bila kita selalu bersama
aku mula sayang kamu
bila kita selalu bersama
aku selalu rindu kamu
mungkin sebab kita selalu bersama

Bersama,,
bila kita dah selalu bersama
kadang2 aku rasa benci pada kamu
dan bila kita dah selalu sangat bersama
aku kadang2 menangis kerana kamu
jahatnya kamu

Bersama,,
kalau bersama kamu
tak sedar masa pon cepat berlalu
bersama kamu panas pon terasa sejuk
bersama kamu lapar pon jadi kenyang

Bersama,,
terlalu lama aku bersama kamu
aku sudah kenal siapa kamu
dan aku makin nak kenal kamu
kerana dihati ini sentiasa ada kamu

Bersama,,
dan aku nak kamu tahu
bersama kamu,, buat hati ku rasa bahagia,,

" kata2 ney aku tuju buat some1 yg bjaya memiliki HATI ku ney...HOPE lepas DIA baca ney DIA akn paham ape yg aku ase bile dgn DIA...aku nk DIA tau wlau dlm keadaan or sintuasi mcm mne pn aku ngan DIA..aku tetap akn ase BAHAGIA...GEMBIRA....aku akn sentiasa SABAR..TABAH..hadapi segala dugaan yg dtg dlm hubungan KAMI...aku akn cube tok wat yg TERBAIK utk hubungan ini...kerna AKU SAYANG DIA SEPENUH HATIKU...huhu tetibe mod jejiwang plk aku ney...ahakss adess malus la plk..ekekek (^__^)v PEACE!! "

No comments:

Post a Comment